Już w najbliższy piątek w całej Polsce rozpoczyna się turystyczny „Weekend za pół ceny”.
W całym kraju do akcji „Polska zobacz więcej. Weekend za pół ceny” przystąpiło prawie pół tysiąca podmiotów z szeroko pojętej branży turystycznej. Jak wyglądać będzie Weekend za pół ceny w Ustce? Akcja dotarła co prawda także do Ustki, ale w tym przypadku słowo „dotarła” należałoby wziąć w głęboki cudzysłów, bowiem w Ustce do akcji włączył się tylko jeden obiekt turystyczny.
Weekend za pół ceny w Ustce
Chętni do skorzystania z oferty „Weekend za pół ceny” mają do wyboru zaledwie jeden obiekt na terenie Ustki, którym jest Ośrodek Konferencyjno – Wypoczynkowy Posejdon. W ramach oferty, w dniach od 31 marca do 2 kwietnia, można tam skorzystać z 50-procentowej zniżki na noclegi ze śniadaniami. Szczegóły oferty można znaleźć [tutaj]
Zastanawiające jest to, że przedsiębiorcy z Ustki nie potrafili dostrzec ewidentnych korzyści płynących z przystąpienia do akcji. Tym bardziej, że udział w akcji nie wymagał bezwarunkowego zaoferowania wszystkich usług ze zniżką. Organizator akcji, Polska Organizacja Turystyczna, dawał naprawdę dużą możliwość elastycznego kształtowania swojej oferty w ramach akcji „Weekend za pół ceny”, w taki sposób, żeby skorzystać mogli zarówno klienci jak i firmy turystyczne. A przy dobrym pomyśle i odrobinie dobrej woli korzyści z udziału w programie mogłyby być naprawdę okazałe. Brak zainteresowania wśród usteckich firm z branży turystycznej dziwi tym bardziej, że w Ustce zewsząd słychać narzekania na brak klientów i niskie obroty poza ścisłym sezonem turystycznym.
Jeszcze raz brawa za odwagę i przytomność umysłu dla kierownictwa ośrodka „Posejdon”. Wiemy, że przy tak znikomym zainteresowaniu innych firm z Ustki o pełny sukces z przystąpienia do akcji będzie trudniej, ale mimo wszystko życzymy pełnego obłożenia w najbliższy weekend i dużych profitów z udziału w akcji.
Jak widać bardzo marnie w całej Polsce wyszła ta akcja. W całym warmińsko-mazurskim tylko kilkanaście obiektów przystąpiło do tej akcji. Bardzo słaby marketing.